Szintetikus

Előny:

Emberi (+1v3 pontos előny):

Nem látszik rajtad semmi, ami arra utalna, hogy mesterséges személy vagy. Egy pontosos előnynél ez főleg a bőr kinézetében és viselkedésben mutatkozik meg, két pontos előnynél pedig már akár a szintetikus belső folyadék színében, három pontos előnynél viszont az is elképzelhető hogy szinte minden szerved mesterésges, mindened megvan, kinézeten át a viselkedésig, hogy embernek látszódj. Viszont tudod magadról, hogy szintetikus vagy.


 

Cetlis (+1 pontos előny):

Valamilyen fontos tulajdonságodról, hivatalos engedélyed van. Legyen ez, fegyvertartás, illegális program, kitörölt biztonsági chip stb. Egy Cetlis előnyért egy valamit kaphatsz.


 

Azt hiszi ember (+1 pontos előny):

Nem tudod magadról, hogy szintetikus személy vagy. Meg vagy győződve arról, hogy te egy ember vagy. Ez azt jelenti, felvehetsz emberi előnyöket és hátrányokat.


 

Tartós (+1 pontos előny):

Az üzemanyag celláid nem 400 napig bírják egy feltöltéssel, hanem 800 napig.


 

Rejtett üzemanyag cellák (+1 pontos előny):

Az üzemanyag cellákat a fejedbe építették be, így a szintetikusokra jellemző fej és törzs dupla pontos sebzése helyett, neked csak az emberekre is jellemző fejes dupla sebzés érvényesül.


 

Kiiktatott biztonsági chip (+1 pontos előny):

Az elsődleges biztonsági chip-ed, ami az emberi élet minden körülmények közötti védelmére szolgál, ki van kapcsolva, de az is lehet sosem volt beléd építve. Mint „Ash” az ALIEN (Nyolcadik utasa a Halál) filmben. Azzal viszont számolnod kell, hogy a kiiktatott biztonsági chipes androidokat szintetikus vadászok (Blade Runnerek) veszik üldözőbe. A Hyperdine nagyon jó pénzt ad a levadászott szökevényekért cserébe.


Különleges programozás (+1 pontos előny):

Vannak bizonyos különleges, mesterséges személyek számára elérhetetlen programjaid, ez megnyilvánulhat valamilyen speciális képességben. A játék nyelvére lefordítva, azt jelenit, hogy a típusodtól eltérő programcsoportot is felvehetsz. (Például: Harci)


 

Memória kártya (+1 pontos előny):

Birtokodban van egy vagy több memóriachip, amit ha rácsatlakoztatsz a fejedre, akkor egy a kártyán lévő tudást (képzettséget) megkapsz 3-as szinten, de csak addig, míg el nem távolítják a kártyát. Igazán kínos, ha repülés közben valaki kiszedi a repülővezetés csipet. Egy alapmodellbe általában egy csatlakozó van beépítve, de az újabb modelleken már 2-3 is lehetséges. Az ilyen memóriakártáyára bármi rátölthető. Ha valahol elveszíted a kártyát, akkor a rajta tárolt tudás is elveszik, és egy ilyen kártya készítése és gyártása nagyon drága.


 

Prototípus (+1 pontos előny):

Új típusú mesterséges személy vagy, kapsz +1 tulajdonság pontot (7-es is lehet). De fel kell venned újabb -2 pontnyi hátrányt.


 

Erősített bőr (+1 vagy +2 pontos előny csak Kém, Harci vagy Romboló szintetikus veheti fel):

A bőröd erősebb, mint az átlag embereké, ellenállóbb a fizikai behatásokkal szemben, testeden a bőr +1-es előnynél 10-es SFÉ-t ad, +2-es 20-as SFÉ-t ad ehhez jön még a páncél értéke, ha van.


 

Felújított (+2 pontos előny):

Nem olyan régen felújítottak, átalakítottak és rendbe hozták a rendszereidet, átestél egy teljes nagyjavításon. Így minden rendszered frissebb és gyorsabb, hozzáadhatsz 1 pontot bármely tulajdonságodhoz (maximum:6) és kapsz 5 képzettségpontot, amiből jártasságokat vehetsz. Nem vehető fel a Prototípus előnnyel együtt.


 

Fürge kéz (+2 pontos előny):

Hihetetlenül gyorsan vagy képes mozgatni a kezeid és kiváló a kéz-szem koordinációd. Ebből kifolyólag minden kézzel kapcsolatos képzettségpróbára, +1 módosító járul, valamint, kapsz +2 kezdeményezést is.


 

Túlélő (+2 pontos előny):

Különleges konstrukciódnak köszönhetően, nincsen beléd építve az automatikus vészleállító rendszer. Ez azt jelenti, hogy „Üzemképtelen” állapotban is tovább működhetsz, ha akarsz, nem kapcsolsz le automatikusan és a -10-es módosító helyett neked csak -7 jár.


 

Független (+2 pontos előny):

A legtöbb szintetikus személynek van gazdája, de neked nincsen, talán meghalt, de az is lehet, hogy sosem volt. Az ilyen szintetikusnak kicsivel több joga van, mint a többieknek, főleg ha tudtál valahonnan illegálisan szerezni egy azonosító kártyát. Így majdnem hasonló jogaid vannak, mint egy embernek, de csak majdnem. Azzal viszont számolnod kell, hogy a semmilyen társaság nem tűri a független androidokat. Az ilyeneket ugyancsak szintetikus vadászok (Blade Runnerek) üldőzik. Az ilyen jellegű „droidokért” nem csak a Hyperdine fizet nagyon jó pénzt.

Valamint mostantól felveheted az emberi Háttér csoport előny-hátrányait.


 

Illegális program (+2 pontos előny):

Valaki egy különleges illegális programot töltött fel a memóriádba, ez lehet olyan csoportból is, amit nem vehetnél fel. Erre az egy programra (képzettségre) kapsz +3 módosítót, ami lehet magasabb, mint a képzettség maximum.


 

Alakváltó (+3 pontos előny):

Az alakváltó szintetikus bőre egy különleges új fejlesztésű anyag, ami lehetővé teszi, hogy különböző energia impulzusokkal átalakítsa az arcvonásait. Ennek köszönhetően leképezheti bárki arcvonásait, ez a hajra nem igaz, ehhez szükség van parókára is. Az arcvonásokat a legjobb látás alapján felvenni, de emlékek és eltárolt képekből is létrehozható, de így valószínű nem lesz olyan pontos. Viszont a szintetikus bőr halványsága is zavaró lehet, célszerű mellé felvenni az „Emberi” előnyt 1 pontosan. Ha a szintetikus hallotta már beszélni a személyt, akinek az arcát fel szeretné venni, akkor képes a hangját is utánozni. Lopakodás próbadobás a célszám, ha látja és meg tudja figyelni, akkor 10, ha emlékből vagy képből dolgozik, akkor 14. Ha néggyel túldobja a célszámot, akkor tökéletes a másolat.


Sokat látott (+3 pontos előny):

Viszonylag régóta üzembe vagy helyezve, így igazi „veterán”-nak mondhatod magad. Az induló maximális cool pontjaid száma nem 1, hanem 3. Valamint megkapod, az ügyesség+intelligencia érték 2x-esét képzettségpontnak.


 

Beépített fegyver (+3 pontos előny):

A beépített fegyver, lehet kés, pengék, karmok, pisztoly, netán valamilyen robbanószer. A kidolgozása a játékmesterrel történik.


 

Hátrány:

Android kisugárzás (-1 pontos hátrány):

Sajnos túlzottan mesterséges a kisugárzásod, minden szociális képességpróbára -2 módosító járul!


 

Bejáratos modell (-1 pontos hátrány):

Alapvetően bizalmatlanok még a képzettségeiddel szemben a gazdáid ezért nem töltenek fullra, legfeljebb 4-es szintű képzettséged lehet indulásból.


 

Specializált (-1 pontos hátrány):

Eggyel kevesebb képzetégcsoportból választhatsz induláskor képzettséget a kettő vagy három helyet. Ha kettő volt, akkor egyből, ha három volt, akkor kettőből választhatsz.


 Vészleállító (-1 pontos hátrány):

Van egy titkos kikapcsoló gombod, amit ha megnyomnak, akkor azonnal kikapcsolsz. Vajon mikor derül ki és ki fog róla tudni, vagy talán a csapatod valamelyik tagja ismeri a titkodat? Igen érdekes játéklehetőségek kialakulhatnak.


 

Fájdalomérzet (-2 pontos hátrány):

A többi szintetikustól eltérően te érzékeled a fájdalmat (vagy valami ahhoz hasonló dolgot). Ez lehet üzemzavar, hibás programozás, vagy netán szándékos módosítás következménye. Mostantól rád is vonatkoznak a fájdalomból eredő módosítók.


 

Életvédelem (-1 pontos hátrány):

Az alap szintetikus szabályzatod, kissé át van alakítva. Nem csak hogy nem tehetsz kárt egy emberben, hanem kötelességed az emberi élet védelme. Ha egy sérült, vagy bajban lévő embert látsz, akkor mindent megteszel, hogy megmentsd vagy segíts neki valahogy.


 

Régi darab (-1 pontos hátrány):

Igen régi bútordarab vagy már legalább 30 éve üzemelsz, sajnos a tulajdonságaid nem a legjobbak, a processzorod és az alkatrészeid se úgy üzemelnek már, mint elvárható lenne. Nem veheted fel a prototípus előnyt, -2 tulajdonságpontod van, de 3 maximális cool pontod van indulásból, és megkapod az ügyesség+intelligencia érték 2x-esét képzettségpontnak.


 

Lopott (-1 pontos hátrány):

Nem tudsz róla, de lopott vagy. Valakinek a tulajdona, vagy aki nagyon keres téged, természetesen nem biztos, hogy tudsz róla. Talán azt hiszed, a mostani gazdád a tulajdonosod.


 

Szintetikus önérzet (-1 pontos hátrány):

Nem bírod elviselni, ha az emberek le droidoznak, gúnyolnak, vagy androidnak, szintetikusnak neveznek. Te mesterséges személy vagy és ezt mindenkinek tiszteletben kell tartania.


 

Tudálékos (-1 pontos hátrány):

Mindenhez te értesz a legjobban, hiszen szintetikus vagy, akit arra programoztak, hogy értsen az adott területhez. Ezért előfordul olyan, hogy mindenkit elküldesz magad elől, hogy te végezd el a feladatot. Kiálhatatlan a stílusod.


 Átprogramozott (-2 pontos hátrány):

Az eredeti típusodtól teljesen eltérő a programozási rendszerrel rendelkezel. Ennek köszönhetően nem vagy 100%-os, nem lehet 3-as képzettségnél magasabb képzettség szinted és mindig az aktuális szintetikus típusodhoz tartozó képzettség csoportodból választhatsz csak kezdésből. Ha szex típusú voltál és kém típusú lettél nem lehet 3-as képzettségnél magasabb képzettség szinted kezdésből.


 

Eszkábált (-2 pontos hátrány):

Több típusú androidból vagy összerakva. Jó eséllyel a Tradex valamelyik gagyisa követett el és ennek köszönhetően komoly zavarok vannak a rendszereidben. Nem futnak tökéltesen a rendszereid ezért minden dobásodra -1. Bármilyen általad választott két szintetikus típus képzettség csoportjából választhatsz.


 

Folyadékszivárgás (-2 pontos hátrány):

Valahol testeden van egy hiba, ahol folyamatosan veszíted el a testedben lévő giroszkópként is funkcionáló fehér folyadékot, így nem megfelelő a stabilitásod, valamint undorító trutyit hagysz magad után. Ráadásul valami oknál fogva, ezt a hibát sosem lehet tökéletesen kijavítani, így folyamatos folyadék-utánpótlásra van szükséged. -1 pont minden ügyesség alapú képzettségpróbához.


 

Mentális instabilitás (-2 pontos hátrány):

Valami áramköri sérülésed van, ami miatt időközönként hisztérikus dührohamaid vannak. Minden szerencse kockás 1-6 esetén kirobban belőled a mentális instabilitásod és akár ártani is képes vagy. Néhány perc alatt visszaáll a rendszered.


 

Gép rabszolga (-2 pontos hátrány):

Van egy gazdád, akinek teljesen ki vagy szolgáltatva és minden parancsát végrehajtod. Nincs olyan, hogy nem teszel meg valamit. Álltalában a hátrányhoz tartozó személy ezt ki is használja.


 

Tolókocsis (-3 pontos hátrány):

Sajnálatos módon, valahol elveszítetted a lábaid, de ettől még üzemelsz. Igaz nem festesz túl jól, de legalább nem szivárog belőled a folyadék, a közlekedéshez vagy egy másik emberre vagy valamilyen járműre van szükséged (bár a kezeiddel is rakhatod előre magad). Minden funkciód és programod a lábad hiányától eltekintve, remekül működik. Ha találat ér és a 8-as érték (valamelyik láb) jön ki, akkor a lövés a hordozóeszközt éri, vagy ha, az nincs, akkor a találat sem számít.


 

Törölt memória (-3 pontos hátrány):

Teljesen nulláról kezdesz és semmi korábban történtre nem emlékszel. A képzettségeid megvannak, és rutinszerűen tudod használni őket, de biztos súlyos oka van, ami mindenképpen komoly bajba sodor. Rendszeresen visszatérnek bevillanó képek helyzetekről, azonban ezek mindig nagyon rosszkor találnak meg.


 

Ócskavas (-3 pontos hátrány):

Igazi szemétre való darab vagy. Folyamatos hibákkal köszködsz. -2 a Fizikum értékedre, valamint -2 módosító jár minden dobásodra.


 

Meghatározott feladat (-4 pontos hátrány):

Van egy feladatod, amit végre kell hajtanod, bármilyen módon. Mindent ennek érdekében teszel. Ez lehet, egy orvgyilkosság végrehajtása, valamilyen holmi vagy terv megszerzése stb. Egy biztos, semmi képpen nem tudod ezt a programot semlegesíteni és ez a fő célod.


 

Vörös Halál (-5 pontos hátrány és +5 pontos előny):

Egyike vagy a legpusztítóbb harci droidoknak, amit valaha is gyártottak. Semmi emberszerű nincs benned, egy hatalamas romboló droid vagy amit kivontak a forgalomból. Előnyök közül megkapod a romboló android, a kiiktatott biztonsági chip és a beépített fegyver előnyt. Hátrányból pedig megkapod az android kisugárzás és az ócskavas hátrányt. Amint meglátnak, jó eséllyel megpróbálnak kikapcsolni, vagy szétszedni. A Hyperdyne és a USCMC elkeseredetten keres minden még meglévő példányt, hogy bezúzzák és megsemmisítsék.Csak mint NPC ajánlott, vagy roncsként.

Új kép (6)

Erő: 7
Fizikum: 7
Ügyesség: 2
Észlelés: 3
Intelligencia: 1
Hidegvér: 1
Cool: 0

 

Képzettségek:

 

Beépített fegyverzet (Ügy) 8+2 = 10
Közelharc (Ügy) 6+2 = 8
Sebzésfelfogás (SF) Mindenhol=50

 

Új kép (5)Sebzés szintek:

 

Horzsolt Horzsolt Sérült Súlyos Sérült Kritikus
35 70 100 130 150

 

Felszerelés:

2x3 Beépített géppuska (CM:+2), Sebzés: d6*10 (Hasonló, mint a Smart Gun)

Egyszerre csak az egyik kezét és fegyverzetet használja