SZÖVETSÉGESEK ÉS ELLENSÉGEK

GYALOGSÁGI

Ők alkotják az ICC alá tartozó USSCMC katonaságának vezetőségét. Az ismert rendszerek legjobb katonáinak a parancsnokai. Minden bevetési csapat élén egy legalább hadnagyi rangú parancsnok áll, aki fellel a legénységért és az akcióért. A legtöbben a Starpoint katonai akadémiáján végeztek. 

 

Típus: Társaságigyalogsági tiszt

Erő: 2

Fizikum: 2

Ügyesség: 3

Intelligencia: 3

Hidegvér: 4

Észlelés: 3

Kezdeményezés: 6

Cool pontok: 2

Előny/Hátrány: Rang (hadnagy) +2.

Képzettségek:

Harcászat: 4/7; Etikett: 4/7+2 (híd.); Irányítás: 3/7; Pisztolyok: 3/6; Kitérés: 2/5; Jogtudomány: 2/5; Történelem: 3/5. Kommunikációs rendszerek: 3/6; Szenzorok: 3/6; Űrhajóvezetés: 3/6; Jármű fegyverzet: 2/5; Zéró-g mozgás: 2/5; Atlétika: 2/4, Túlélés: 2/5.

                                               

Sebtűrés: Normál: 6, Könnyen sérült: 10, Sebesült: 16Kritikus: 20

 

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
VP 70 0 30 m 15m +1 d4*5 2 18 0,1 400$

Minden két rajnak van egy szekció parancsnoka. Egy személy, aki képes kordában tartani a gyalogosokat. Ő az, aki a hadnagy vágyait keresztül rúgja a katonákon. Egyszerre apjuk és pokolbéli rettenetük a gyalogosoknak az őrmester. A legtapasztaltabb és legjobb katonái a gyarmati tengerészetnek.

Típus: TúlélőGyalogosági őrmester

Erő: 3

Fizikum: 3

Ügyesség: 3

Intelligencia: 2

Hidegvér: 4/6

Észlelés: 3

Kezdeményezés: 6/5

Cool pontok: 3

Előny/Hátrány: Veterán +5; Rang (őrmester) +1; Fegyvermester +2; Anya megvetése -1; Süket -1; Szadista -2; Rémálmok -3; Kőfejű -1.

Képzetségek:

Rohampuskák: 5/8/7; Kitérés: 3/6/5; Harcművészet (f): 3/6/5; Atlétika: 2/5; Harcászat: 3/5; Túlélés: 4/6; Irányítás: 5/9+2 (híd.); Etikett: 2/4. Akaraterő: 4/10; Éberség: 2/5; Lopakodás: 2/5/4; Zéró-g mozgás: 2/5/4; Megfélemlítés: 3/7.

Sebtűrés: Normál: 15, Könnyen sérült: 27, Sebesült: 42Kritikus: 54

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
M41A1 impulzus karabély 0 900 m 225m +1 d8*6 40 99 0,5 4 000$
PN 30mm gránátvető 0 100 m 50m +1 d6*12/2m 1 4 n/a

 

  MH SF HOL VÉD ÁR
Gyalogsági - 4 egész test   4 000 $
0,4 35 törzs
0,4 10 kéz - láb
0,2 20 fej

Ők az ismert rendszerek legjobb és legveszélyesebb katonái. Bár lehet, hogy a felszerelésük elavultabb, mint a Társasági zsoldos csapatoké, de ezt pótolja a jobb kiképzés és az elszántságuk.  

Típus: Túlélőnehézf

Erő: 5

Fizikum: 4

Ügyesség: 3

Intelligencia: 2

Hidegvér: 2

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 5

Cool pontok: 1

Előny/Hátrány: Szívós alkat +3; Babonás -3.

Képzetségek:

Nehézfegyverek: 5/8; Éberség: 3/5; Túlélés: 3/5; Atlétika: 3/7+3 (fár.); Robbantás: 3/5; Közelharc: 4/7; Üzlet: 3/5; Alvilág: 2/4; Fegyver és vért javítás: 3/6; Zéró-g mozgás: 2/5.

                                             

Sebtűrés: Normál: 26, Könnyen sérült: 42, Sebesült: 63Kritikus: 79

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
M56A2 Smart gun +5*/+2** 1500 m -*/300m +1 d6*10 60 300 2 37 000$

 

  MH SF HOL VÉD ÁR
Gyalogsági - 4 egész test  4 000 $
0,4 35 törzs
0,4 10 kéz - láb

 

Minden gyalogsági egységben megvan az egyes katonák szerepe és valamennyire minden tengerésznek kell értenie mindenhez. A lövészek a smartgunnerek mellett haladva hajtják végre a parancsot és alkotnak egy, egységet.  

Típus: Túlélőlövész specialista

Erő: 3

Fizikum: 3

Ügyesség: 4

Intelligencia: 2

Hidegvér: 3

Észlelés: 3

Kezdeményezés: 7

Cool pontok: 1

Előny/Hátrány: Bajtársiasság +2; Cuccos (bagó) -1; Tartozás -1.

Képzetségek: +1 csapatban mindenre

Rohampuskák: 4/8/7; Kitérés: 4/8/7; Éberség: 4/7; Hekkelés: 3/5; Biztonságtechnika: 3/5; Szerelés: 3/7/6; Atlétika: 3/6; Túlélés: 3/5; Szerencsejáték: 2/5; Elsősegély: 3/7/6.

                                               

Sebtűrés: Normál: 26, Könnyen sérült: 42, Sebesült: 63Kritikus: 79

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
M41A1 impulzus karabély 0 900 m 225m +1 d8*6 40 99 0,5 4 000$
PN 30mm gránátvető 0 100 m 50m +1 d6*12/2m 1 4 n/a

 

  MH SF HOL VÉD ÁR
Gyalogsági - 4 egész test   4 000 $
0,4 35 törzs
0,4 10 kéz - láb
0,2 20 fej

A gyalogsági légi ereje. Ők vezetik a bevetésre menő Dobóhajóktól, elkezdve a flotta hatalmas fregattjáig az összes repülni képes járművet. Többnyire vakmerőek és imádják a száguldást és a veszélyt.  

Típus: Társaságipilóta

Erő: 2

Fizikum: 2

Ügyesség: 4

Intelligencia: 3

Hidegvér: 3

Észlelés: 3

Kezdeményezés: 7

Cool pontok: 1

Előny/Hátrány: Rang (pilóta hadnagy) +2.

Képzetségek:

Pisztolyok: 2/6; Vezetés légi jármű: 4/8; Jármű fegyverzet: 4/7; Szenzorok: 4/7; Járművek és űrhajó karbantartás: 2/6; Űrhajóvezetés: 4/8. Kommunikációs rendszerek: 3/5; Irányítás: 2/5; Elsősegély: 2/6; Túlélés: 1/4; Atlétika: 1/3; Csillagászat: 2/5.

                                               

Sebtűrés: Normál: 6, Könnyen sérült: 10, Sebesült: 16Kritikus: 20

 

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
VP 70 0 30 m 15m +1 d4*5 2 18 0,1 400$


Az első androidok megjelenése óta törekvés volt arra, hogy katonai feladatok ellátására is alkalmas egységeket gyártsanak. Azonban a kezdeti sikertelenségek és a katonák viszolygása az első típusú gyilkoló gépektől más szemléletet hozott magával. A gyalogságnál 2160-tól bevett szokás, katonai csapatok mellé mesterséges személyt rendelni kísérőnek. Azóta minden komolyabb katonai akcióban részt vesz legalább egy vagy két android is. Elsősorban tudományos, megfigyelő, pilóta és tanácsadói szerepkörben.  

Típus: Szintetikus – Bishop típusSzintetikus kísérő

Erő: 2

Fizikum: 2

Ügyesség: 6

Intelligencia: 4

Hidegvér: 2

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 8

Cool pontok: 1

Előny/Hátrány: Emberi +1; Szintetikus önérzet -1.

Képzettségek:

Etikett: 3/7; Pisztolyok (csak sebesíteni képes): 2/8; Űrhajóvezetés: 4/10; Vezetés szárazföldi jármű: 4/10; Kommunikációs rendszerek: 3/7; Szenzorok: 3/7; Orvostudomány (f): 4/8; Kutatás: 2; Gyógyszertan: 1/5.

                                               

Sebtűrés: Normál: 6, Könnyen sérült: 10, Sebesült: 16Kritikus: 20

TÁRSASÁGI

Minden komolyabb társasági vezető számára szükséges a személyes védelem. Ezt hivatottak biztosítani a Céges testőrök, akik megbízható és veszélyes fickók és drágán adják a tudományukat.

Típus: Társasági

Erő: 3Társasági testőr

Fizikum: 3

Ügyesség: 4

Intelligencia: 2

Hidegvér: 2

Észlelés: 3

Kezdeményezés: 7/10

Cool pontok: 1 vagy 3

Előny/Hátrány: Seggfej -2; Szadista -1; Cuccos -1; Gazdag +2; Kapcsolatok +1; Gyors reflexek +3.

Képzetségek:

Pisztolyok: 4/8; Etikett: 2/4; Szerencsejáték: 2/4; Vallatás: 2/4; Atlétika: 2/5; Harcművészet (F): 2/4; Kitérés: 2/6; Éberség: 4/7; Megfélemlítés: 4/6; Biztonságtechnika: 3/5; Vezetés szárazföldi: 3/7.

                                               

Sebtűrés: Normál: 15, Könnyen sérült: 27, Sebesült: 42Kritikus: 54

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
Falcon Street Auto 0 50 m 15m +1 d4*6 10 24 0,2 800
Pusztakéz - - - d6*6 2 - - -
  MH SF HOL VÉD
Testpáncél 0,4 20 Törzs

Ők a vállalat gyilkosai. Ha valakivel probléma van és nem járható út a megvesztegetés vagy a fenyegetés, akkor jönnek a társasági ninják. A feladatuk egyedül annyi, hogy a célszemélyt felderítsék és likvidálják. Hangtalanok, láthatatlanok és halálosak.

Típus: TársaságiTársasági Ninja

Erő: 2

Fizikum: 3

Ügyesség: 5

Intelligencia: 2

Hidegvér: 3

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 7 (+2 cselekvés/kör)

Cool pontok: 4

Előny/Hátrány: Pókember +2; Kétkezes +4; Kiváló fegyverzet +2; Sötét titok -3; Cég markában -2; Bosszúvágy -3.

Képzetségek:

Atlétika: 3/6 (+4 pók.); Harcművészet (F): 5/10; Kitérés: 4/9; Éberség: 4/6; Biztonságtechnika: 4/6; Hajítófegyverek: 4/9; Akaraterő: 4/7; Lopakodás: 5/10+2 (beh.); Rablás: 3/8; Felderítés: 3/5.

                                               

Sebtűrés: Normál: 14, Könnyen sérült: 26, Sebesült: 40Kritikus: 52

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
NJ 3000-es penge +2 +1 (kiv.) - - d8*Erő+4 2 - 0,2 18 000$
Pusztakéz - - - d6*10 2 - - -
Silver Wing +1 25 m 6m +1 D6*Erő+1 2 - 0,1 130$
  MH SF HOL VÉD ÁR
Behatoló 0,7 15+5 (kiváló) Mindent (kiv.) 45 500 $

A társaság leütőképesebb veteránjai. Minimum 8-10 éve szolgálják a céget megbízhatóak, veszélyesek és a legjobbak. Ennek megfelelően a cég legjobb felszerelését kapják és mindig a legújabb technológiával vannak felfegyverezve.

Típus: TúlélőTársasági elitzsoldos

Erő: 4

Fizikum: 5

Ügyesség: 4

Intelligencia: 2

Hidegvér: 2/4

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 6/3

Cool pontok: 2 vagy 3

Előny/Hátrány: Született bunyós +1; Kedvelt alkalmazott +1; Veterán +5; Szenvedélybeteg (imád lövöldözni) -1; Cuccos -3; Rémálmok -3.

Képzetségek:

Energiafegyverek: 6/10/10; Kitérés: 4/8/6; Közelharc: 3/7/5+1 (szb.); Hajítófegyverek: 3/7/5; Túlélés: 2/4. Atlétika: 2/7; Éberség: 4/6; Zéró-g mozgás: 2/6/4; Etikett: 1/3; Harcászat: 3/5; Vallatás: 3/7+2 (híd.); Robbantás: 4/6; Elsősegély: 2/6/4; Akaraterő: 4/8.

                                               

Sebtűrés: Normál: 24, Könnyen sérült: 44, Sebesült: 68Kritikus: 88

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
RF-201 +1 2 500m 1 000 m +1 D8*12 10 150 1 450 000$
+1 lövésre MH SF HOL VÉD ÁR
Kompakt Társasági rohamvért 0,8 60 Törzs  240 000 $
0,8 40 láb-kéz
0,4 50 Fej

A vállalat fegyveres ereje. Jól képzettek, jól fizetettetek és soha nem kérdeznek semmit. Alapvetően megvetik a kiscserkészként csúfolt Tengerész gyalogosokat, bár sokan közülük onnan jöttek át.

Típus: TúlélőTársasági zsoldos

Erő: 4

Fizikum: 3

Ügyesség: 4

Intelligencia: 2

Hidegvér: 2

Észlelés: 3

Kezdeményezés: 7

Cool pontok: 1

Előny/Hátrány: Kiváló fegyverzet +2; Könnyű alvó +1; Ellenség -2; Seggfej -2.

Képzetségek:

Rohampuskák: 4/8+3 (fegy.); Atlétika: 4/7; Közelharc: 4/8; Kitérés: 3/7; Éberség: 3/6; Túlélés: 2/4. Elsősegély: 2/6.

                                               

Sebtűrés: Normál: 16, Könnyen sérült: 28, Sebesült: 44Kritikus: 56

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
WY Predator +3 1200m 200m +1 D8*6 20 120 0,5 24 500$

 

  MH SF HOL VÉD ÁR
Gyalogsági - 4 Egész test   4 000 $
0,4 35 Törzs
0,4 10 kéz - láb
0,2 20 Fej


A társaság általános rendfenntartó és ellenőrző ereje. Bányák, városok, társasági épületek őrzése a fő feladatuk, de ezen kívül nyomozói feladatokat is ellátnak. Ők tartják fenn a rendet a nagyobb kikötőkben, kolóniákon egyszerre biztonságiak és telepzsaruk. 

 Típus: CivilCéges biztonsági

Erő: 3

Fizikum: 3

Ügyesség: 3

Intelligencia: 2

Hidegvér: 2

Észlelés: 3

Kezdeményezés: 6

Cool pontok: -

Előny/Hátrány: -

Képzetségek:

Pisztolyok: 3/6; Atlétika: 2/5; Közelharc: 2/5; Kitérés: 2/5; Éberség: 3/6; Elsősegély: 1/4; Alvilág ismerete: 2/4; Nyelvismeret: 1/3; Jogtudomány: 2/4; Felderítés: 2/5; Szárazföldi járművezetés: 2/5.

                                               

Sebtűrés: Normál: 15, Könnyen sérült: 27, Sebesült: 42Kritikus: 54

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
WY Defender 0 100 m 50m +1 d6*5 2 15 0,3 3 100$
Grenade Launcher 0 70 m 35m+1 d6*10/2m 1 1 n/a

 

  MH SF HOL VÉD ÁR
Testpáncél 0,4 20 Törzs 2 500 $

Minden gazdag társasági álma és mindenki más rémálma aki szembe kerül velük. A harci szintetikusok, tökéletes gyilkoló gépek amiknek egyedüli feladatuk, hogy pusztítsanak. Általában a legjobban őrzött társasági létesítményeket, személyeket védik. Vagy olyan feladatokat végeznek el ami megéri a hihetetlen költségeket amibe egy ilyen gép kerül.  

Típus: SzintetikusHarci szintetikus

Erő: 5

Fizikum: 6

Ügyesség: 5

Intelligencia: 1

Hidegvér: 1

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 7 (+1 cselekvés/kör)

Cool pontok: -

Előny/Hátrány: Harci szintetikus +3; Rejtett üzemanyag cellák +1; Gép rabszolga -2; Android kisugárzás -1; Törölt memória -3.

Képzetségek:

Rohampuskák/ Nehézfegyverek/Energiafegyverek: 6/11; Közelharc: 4/9; Éberség: 4/6.

                                               

Sebtűrés: Normál: 29, Könnyen sérült: 53, Sebesült: 82Kritikus: 102

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
M41A1 impulzus karabély 0 900 m 225m +1 d8*6 40 99 0,5 4 000$
PN 30mm gránátvető 0 100 m 50m +1 d6*12/2m 1 4 n/a
  MH SF HOL VÉD ÁR
Gyalogsági 0,4 35 Törzs 4 000 $

EGYÉB

Más néven Blade runnerek. Olyan fejvadászok, akik kimondottan a szökött androidok levadászására specializálódtak. Többségük a Hypedine társaságnak dolgozik, de a legjobbak általában mind szabadúszók.

Típus: TársaságiAndroid Vadász

Erő: 2

Fizikum: 3

Ügyesség: 3

Intelligencia: 3

Hidegvér: 3

Észlelés: 3

Kezdeményezés: 6

Cool pontok: 2

Előny/Hátrány: Hírnév +1; Hard to kill +4; Technika ördöge -2; Tartozás -2; Ellenség -2.

Képzettségek:

Pisztolyok: 3/6/5; Etikett: 2/5; Atlétika: 2/5; Kitérés: 2/5; Éberség: 4/7; Jogtudomány: 2/5; Rábeszélés: 3/6; Felderítés: 4/7. Alvilág ismerete: 3/6; Biztonságtechnika: 2/5; Vezetés szárazföldi: 2/5; Közelharc: 2/5. Nyelvismeret: 2/5.

                                               

Sebtűrés: Normál: 14, Könnyen sérült: 26, Sebesült: 40Kritikus: 52

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
Alphatech 454 -1 50 m 25m +1 D8*6 2 4 0,2 1 100$

Rengetegen járják a végtelen űrt. Vannak akik katonai, vagy társasági célokkal, mások egyszerű szállítóhajó pilóták és vannak a roncsgyűjtők. Sokak szerint nem sokban különböznek a kalózoktól, azonban ez csak rosszindulat. Valójában szabad mélyűri hajósok, akik egyszerre foglalkoznak, hajómentéssel, roncskutatással, csempészettel és még sok minden mással. Általában legalább annyira legálisak, mint amennyire illegálisak. Igazi félvilági alakok, akikkel szeret a Társaság üzletelni, mert nem kérdeznek és viszonylag olcsók. 

Típus: TársaságiRoncsgyűjtők

Erő: 2

Fizikum: 3

Ügyesség: 3

Intelligencia: 3

Hidegvér: 4

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 5

Cool pontok: 0 vagy 1

Előny/Hátrány: Űrhajó +2; Legénység +1; Parancsnok +1; Gyanús alak -1; Szenvedély beteg (komolyzene) -1.

Képzettségek:

Sörétes puskák: 2/5; Űrhajóvezetés: 4/7; Zéró-g mozgás: 3/6; Üzlet: 4/8; Etikett: 2/5; Alvilág ismeret: 3/7; Éberség: 3/5; Nyelvismeret: 3/6; Rábeszélés: 4/8+2 (híd.); Jármű fegyverzet: 2/4; Szenzorok: 3/5.

                                               

Sebtűrés: Normál: 14, Könnyen sérült: 26, Sebesült: 40Kritikus: 52 

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
Ithaca 37 Shotgun 0 50 m 10m +1 d10*8* 2 12 0,3 1 000$

A marsallok az ICC alá tartozó Csillagközi Nyomozó Hatóság ügynökei, akiknek elsődleges feladata, fenntartani az ICC törvényeit és védelmezni a kolóniákat, a bűnözőkkel és olykor a társaság korrupciójával szemben. Magányos farkasokként járják az űrt és igyekeznek betartatni a törvényt, legyen szó szökött fegyencek kézre kerítéséről, csempészekről, nagy értékű rablásról vagy bármi másról, ami törvénytelen.  

Típus: CivilICC Marsall

Erő: 2

Fizikum: 3

Ügyesség: 2

Intelligencia: 2

Hidegvér: 4

Észlelés: 3

Kezdeményezés: 5

Cool pontok: 0 vagy 1

Előny/Hátrány: Magányos farkas +3; Ellenség -2; Technika ördöge -1.

 

Képzetségek: +1 mindenre, ha egyedül dolgozik

Felderítés: 4/7; Pisztolyok: 4/6; Kitérés: 4/6; Közelharc: 3/5; Pszichológia: 2/6; Jogtudomány: 4/6; Megfélemlítés: 4/8+2 (híd.); Alvilág ismerete: 3/7; Éberség: 3/6; Atlétika: 2/5.

                                               

Sebtűrés: Normál: 14, Könnyen sérült: 26, Sebesült: 40Kritikus: 52

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
ZTC 9mm Avenger 0 50 m 10 m +1 d4*4 2 12 0,1 270$

Sokan vannak, akik úgy gondolják, hogy a végtelen űr arra való, hogy megszerezze benne az ember, amit akar. Az űrkalózok pedig mindent elkövetnek, hogy ez meg is történjen. Veszedelmes alakok, akik védtelen hajókat, kolóniákat fosztanak és rabolnak ki.

Típus: TúlélőŰrkalóz

Erő: 4

Fizikum: 4

Ügyesség: 3

Intelligencia: 2

Hidegvér: 3

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 5/7/5

Cool pontok: -

Előny/Hátrány: Hírnév +1; Fegyvermester +2; Veterán +5; Babonás -1; Széthúzó -2; Körözött bűnöző -6.

Képzettségek: - 1 csapatban mindenre

Nehézfegyverek: 4/7/5; Hajítófegyverek: 3/7; Közelharc: 4/7/5; Atlétika: 2/6; Éberség: 3/5. Zéró-g mozgás: 3/6/4; Alvilág ismerete: 2/5; Harcászat: 2/4; Megfélemlítés: 4/7; Üzlet: 2/5; Szerencsejáték: 2/5; Robbantás: 4/6; Nehézgép kezelés: 3/6/4.

                                               

Sebtűrés: Normál: 20, Könnyen sérült: 36, Sebesült: 56Kritikus: 72

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
TS penge +1 - - d6*Erő+4 2 - 0,2 2 100$
Ventral “Maniac” Rotary dupla*/+1** 1000m 200m +1 d10*12 90 900 3 10 500$

A Hyperdine a legnagyobb android fejlesztő társaság, ami egyedüli feladatának tartja, hogy minél több és tökéletesebb szintetikust gyártson. Számlálatlan sok típusa látott már napvilágot az androidoknak és mindegyik egyre intelligensebb, gyorsabb és erősebb mind az elődje. Ezt viszont csakis a társaságnak dolgozó elhivatott és gyakran fanatikus kutatóknak köszönheti a cég.

Típus: KutatóAndroid kutató

Erő: 2

Fizikum: 2

Ügyesség: 2

Intelligencia: 5

Hidegvér: 2

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 4

Cool pontok: -

Előny/Hátrány: Cég markában -2; Mérnöki zseni +2.

Képzettségek:

Etikett: 2/7; Android technológia (f): 5/10; Nyelvismeret: 3/8; Biztonságtechnika: 3/8; Kutatás: 2/7; Hekkelés: 4/9; Vezetés-szárazföldi jármű: 2/4; Pszichológia: 4/6; Orvostudomány (f): 3/8; Gyógyszertan: 1/6; Biológia: 3/8.

                                               

Sebtűrés: Normál: 6, Könnyen sérült: 10, Sebesült: 16Kritikus: 20

A speciális szintetikusok közé tartoznak a Hyperdine által fejlesztett Angel osztályú szex és szerető szintetikusok. Ezek a legtökéletesebb példányai a cégnek, amik megtestesítik mindazt, amire egy férfi csak vágyhat. Ennek köszönhetően igen drágák. Egyesek árából egy kisebb kolónia ellenállást lehetne pénzelni. Ez azonban nem érdekli a gazdag társasági megrendelőket. Aki egy ilyen mesterséges személlyel jelenik meg valahol, az hatalmas presztízst jelent, hiszen ezek a típusok többek mint egyszerű kéjdroidok.

Típus: Szintetikus – Angel osztályú Amanda típusú szex androidSzintetikus szerető

Erő: 2

Fizikum: 2

Ügyesség: 2

Intelligencia: 3

Hidegvér: 7

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 4

Cool pontok: -

Előny/Hátrány: -

Képzettségek:

Művészet (igény szerint): 5; Szórakoztatás: 5/12+2 (híd.); Rábeszélés: 5/12+2 (híd.); Nyelvismeret: 3/5; Etikett: 5/8+2 (híd.).

                                               

Sebtűrés: Normál: 6, Könnyen sérült: 10, Sebesült: 16Kritikus: 20

A Bossok az intergalaktikus bűnszervezett a Hálózat vezetői. Minden komolyabb csoportjának az orosz hagyományokkal rendelkező maffiának, megvan a saját főnöke. Az ő szava szent és sérthetetlen. Kegyetlenek, tudatosak és elég hatalom van a kezükben ahhoz, hogy ez meg is maradjon.

Típus: TársaságiBoss

Erő: 2

Fizikum: 2

Ügyesség: 2

Intelligencia: 4

Hidegvér: 5

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 4

Cool pontok: 2

Előny/Hátrány: Alvilági főnök +6; Ellenség -4.

Képzettségek:

Megfélemlítés: 5/10+2 (híd.); Rábeszélés: 4/9; Etikett: 4/8; Üzlet: 4/9; Alvilág ismerete: 6/11+2 (híd.); Éberség: 2/4; Szerencsejáték: 3/8; Vallatás: 2/7; Irányítás: 4/9.

                                               

Sebtűrés: Normál: 6, Könnyen sérült: 10, Sebesült: 16Kritikus: 20

Ők a fegyveres ereje a maffiának. Kegyetlen gyilkosok, akik válogatás nélkül lemészárolnak bárkit aki az útjukba, vagy főnökeik útjába kerülnek. A Hálózatban nagyon nagy szó ha valaki eljut az utcáról egészen eddig a titulusig, ezért csak a legveszedelmesebbek lehetnek teljes értékű Hálózat katonák. 

Típus: TársaságiHálózat katona

Erő: 4

Fizikum: 4/5

Ügyesség: 2

Intelligencia: 2

Hidegvér: 3

Észlelés: 2

Kezdeményezés: 6

Cool pontok: -

Előny/Hátrány: Bazi Joe +6; Kiváló fegyverzet +2; Berzerker (beszólás) -3; Szadista -3.

Képzettségek:

Rohampuskák: 4/6; Kitérés: 2/4; Atlétika: 2/4; Közelharc: 4/6; Megfélemlítés: 3/6; Alvilág ismerete: 2/5; Éberség: 3/5; Vallatás: 3/6.

Sebtűrés: Normál: 48, Könnyen sérült: 68, Sebesült: 92Kritikus: 112

  CM TÁV LTM SEBZÉS TGY LŐSZER MH ÁR
Lamex-2201 +2 1 000 m 250m +1 d8*6 40 90 0,8 16 000$
Grenade Launcher +1 100 m 50m+1 d6*10/2m 1 2 n/a

 

  MH SF HOL VÉD ÁR
Testpáncél 0,4 20 Törzs 2 500 $

BESTIÁK

A Marauderek a Tartaruson őshonos barlangi lények. Jól látnak a sötétben lehetséges, hogy hő látásuk van és mindenevők. Alapvetően a föld alatt ásnak vagy a föld felett hatalmas ugrásokkal közlekednek. Ők a bolygó „sáskái”. Két periodusú az életük a sötét időszakban főleg éjjel tevékenykednek, nappali fényt nehezen bírják ezzért akkor a föld alatt üregekben vagy barlangokban, esetleg pincékben vagy bányákban tartózkodnak. Összesen 2191 óta vagyis 10 éve vannak feljegyzések a lényről ezért keveset tudnak róla táplálkozási szokásairól viselkedésükről. Több alfajukat már azonosították viszont még mindig nem értik a lények kegyetlen vadságát. Feltételezhető, hogy a Tartarus ökoszisztémájának szerves része a természet ezzel egyensúlyozza ki a nappali túlzott biológiai növekedést. A dögök nem ismernek kegyelmet és becslések szerint az „alvó periódus” alatt, vagyis a 37 évnyi nappal alatt a mélyben szaporodnak. Számuk ismeretlen. Alapvetően csapatban támadnak lesből föld alól vagy barlangok plafonjáról. Ha elkezdődik a támadás, akkor utána újabb tagok gyűlnek oda a zajra, amíg szinte mindent el nem nyel a létszámuk.

Alább egy átlagos 2 méteres példány értékei láthatóak. Láttak már olyan Martalócot aminek csápjai illetve szárnyai vannak.

Tulajdonságok:Tartarusi Maruder

Erő: 5

Ügyesség: 4

Fizikum: 3

Észlelés: 3

Hidegvér: 3

Intelligencia: 1

Képességek:    

Atlétika (ásás, ugrás): 4, Lopakodás: 3, Közelharc-harapás: 5, Közelharc-karom: 2, Túlélés: 2, Éberség: 2

Hossz: 1 métertől 3 méterig. Szárny fesztávolság ehhez igazodik.

Sebtűrés: Horzsolt: 17, Könnyen sérült: 29 (-1), Sebesült: 46 (-3), Kritikus: 58 (-5)

Fegyverzet:

______________ CM TÁV SEBZÉS TÁM
Harapás - - d10*Erő* 1/2
Karom - - d6*Erő 1

* 10-es dobás esetén nem sebez, hanem automatikusan elnyeli a 3-as vagy kisebb fizikumú áldozatot. Nagyobb fizikum vagy erő esetén normális sebzés. Ennél kisebb példány ilyet nem tud!Tartarusi Maruder 2

Az idegen életciklusának egyik állomása. Az arctámadó (arcmászó, arcölelő) tulajdonképpen egy parazita, mely a tojás belsejében hibernálódik. Amikor egy potenciális gazdatest a tojás közvetlen közelébe kerül, azonnal életre kelti a belső parazitát, mely kilövi magát a tojásból a kiszemelt élőlény felé. Feltapasztja magát az áldozat nyaka köré font izmos farkával, arra késztetve, hogy levegő után kapkodjon. Szilárdan átkarolja a fejet nyolc pókszerű ujjával, és szívónyílásaival rögzíti magát. Kómás állapotba juttatja, de életben tartja az alanyt, és az oxigén mennyiségét szabályozva lekényszerít egy csövet a torkán. Az arctámadó oldalain lévő "légzsákok" levegőt pumpálnak a csőbe, és ugyanezt a csövet használja az idegen embriónak a gazdatest mellüregébe való lejuttatására is. Farkával fojtogatni kezdi áldozatát, amint megkísérlik eltávolítani róla. Miután az embriót beágyazta, az arctámadó - valamivel több mint 24 órával a feltapadás után - leválik a gazdatestről és elpusztul, engedve magához térni az illetőt, aki egyáltalán nincs tudatában annak, hogy mi történt - vagy mi fog történni vele.

A teremtmény fizikai ereje méretéhez képest hihetetlenül nagy. Hossza farokkal együtt 60-90 cm. Felismerhető halló-, látó- vagy szaglószerve nincs. Védelmi mechanizmus gyanánt a vére rendkívül maró koncentrált sav. A lény poliszacharid fehérjéből álló külső burokkal rendelkezik. Másodlagos, belső bőrszövetének sejtjei folyamatosan elhalnak, s ezek helyére polarizált, szerves szilikátot épít be. Dupla bőre van, a sav a két réteg között helyezkedik el és nagy nyomás alatt áramlik. A szilikátréteg páratlanul szilárd molekuláris struktúrát mutat, hihetetlenül kemény szerves anyag. A szilikátos sejtek fémes kötésűek, ezért tud az arctámadó nagy mértékben ellenállni a kedvezőtlen környezeti hatásoknak. Nem tudjuk, hogy mit lélegzik be, vagy vesz-e egyáltalán levegőt. Úgy tűnik, átalakítja a körülötte lévő atmoszférát, talán számtalan külső pórusán át veszi fel a szükséges gázokat. Ha úgy nézzük, mint valami élő vegyi üzemet, hatékonyság tekintetében mindent felülmúl. Néhány belső szerve mintha egyáltalán nem működne, míg mások olyasmit művelnek, amiről sejtelmünk sincs. Lehet, hogy a külsőre nyugalmi állapotban lévő szerveknek védelmi szerepük van. Az alapok és a felépítmény érdekes kombinációja révén különleges eszközök vagy fegyverek nélkül a parazita gyakorlatilag sebezhetetlennek tekinthető.

Az arctámadó képes kiválasztani egyfajta savas folyadékot, mely mar és áthatol bármely akadályon (pl. egy űrsisakon), illetve egy kötőanyagot, mely szükség esetén megakadályozza a gazdatestről való korai leválasztást. A toxikus sokk előidézéséhez feltehetően idegmérget használ, mely a létfontosságó szerveket nem támadja, és komoly károkozás nélkül felszívódik a szervezetben. A mozgásképtelen gazdát ellátja az életben maradáshoz szükséges anyagokkal.

A kis szörnyeteg ujjai/lábai és farka használatával igen gyorsan szalad és ugrik. A tojásból felcsavart farkát rugóként használva pattan ki. Néha furcsa sivító, sziszegő hangokat hallat.

Különleges változata a királynőembriót hordozó úgynevezett szuper-arctámadó, mely nagyobb, erősebb, védettebb és páncélozottabb, mint átlagos társai, lábai között pedig hártya feszül.

Tulajdonságok:Arctámadó

Erő: 4

Ügyesség: 4

Fizikum: 2

Észlelés: 3

Hidegvér: 2

Intelligencia: 3

Képességek:    

Atlétika: 7, Lopakodás: 4, Kitérés: 3, Túlélés: 1-2, Éberség: 2

Hossz: 60-90 cm.

Sebtűrés: Horzsolt: 8, Könnyen sérült: 12 (-1), Sebesült: 17 (-3) Kritikus: 24 (-5)

Fegyverzet:

______________ CM TÁV SEBZÉS TÁM
Sav - változó d8*10* -

 * ez a sebzés annyi körön át tart, amíg nem mossák le


Miután a gazdatest magához tér és szervezete idővel stabilizálódik, bekövetkezik az organizmus életciklusának talán legmegdöbbentőbb pillanata. Amikor az implantált embrió szimbióta "terhességi" periódusa befejeződik, kitör a gazdatestből, átszakítva annak mellkasát, különösen fájdalmas és erőszakos halált okozva. Ebben az állapotban a kígyószerű mellkas robbantónak kis koponyája és sárgásbarna színű bőre van, mérete 30-60 cm. Akárcsak a tojás, ez is könnyen elégethető. Születése után a mellkas robbantó enni kezdi a gazdatest maradványait, vagy menedéket keres, ha fenyegetik. Ahogy fejlődik, metamorfózisa során levedli bőrét, a külső váz keményebb és sötétebb lesz, koponyája megnyúlik.

A lény tulajdonképpen keltetőnek használja az ember vagy más áldozata testét, annak fehérje-, tápanyag- és zsírtartalékaiból építi fel a sajátját. Szó szerint mindenbe beleeszi magát. Vírusként megtámadja a gazdatest élő sejtjeit - egyetlenegyet sem hagy ki -, és mindegyiket megváltoztatja, hogy elősegítsék az ő fejlődését, növekedését. Fantasztikus adaptív evolúciós folyamatot hajt végre, melynek eredményeképpen a gazdatest még akkor is minden szempontból kielégíti az embrió igényeit, amikor önmagáról már nem tud gondoskodni. Az inkubációs periódus 1-10 napig tart.

Lehetséges, hogy a parazita ebben az állapotában egy olyan természetes mezőt tud gerjeszteni, amely felfogja és elnyeli a sugárzást, így tévesztve meg a diagnosztikai műszereket.

Variánsok: A kígyószerű változattal ellentétben egyes példányok rendelkeznek két mellső végtaggal, feltehetően azért, hogy ezekkel tolják-húzzák ki magukat szerencsétlen "szülőjükből". Sőt a Fiorinán mészárlást rendező idegen mellkas robbantója (az úgynevezett bambi-burster) már kezekkel, lábakkal, elkülönült fejjel és farokkal jön a világra. A királynő lárvája (queen burster) négy kis kezet és két lábat visel, teste zömökebb, jellegzetes fején pedig látható a taréj kezdeménye. Utóbbi egyébként lassabban jut el a kitörésig, mivel egy királynő sokkal bonyolultabb szervezet, így több helyet és időt igényel a kifejlődéshez.

Ahogy egyre több táplálékhoz jut és folyamatosan növekszik egyre nagyobb lesz és komolyabb értékei lesznek.

"Kane tunikáján vörös folt jelent meg. Gyorsan terjedt lefelé a jókora, szabálytalan vérfolt. A zaj, amit ezután hallottak, olyan volt, mint amikor a ruha elreped, s ez a hang visszataszítóan bizalmaskodónak tetszett a zsúfolt szobában. Kane inge szétvált, mint a dinnye héja, s kétoldalt visszahajolva engedett utat a középről kibújó öklömnyi fejnek, mely kígyófejként vonaglott és csavarodott ide-oda. Az apró koponya első pillantásra másból sem állt, mint éles, vértől szennyes fogakból. Fakó, piszkosfehér bőrét még bíborvörösen sötétlő nyálka borította. Egyetlen külső szerv, még szem sem látszott rajta. Már érezték émelyítően bűzös, undorító szagát is.

...

A foggal teli koponya görcsösen rángatózva furakodott kifelé. Egy pillanatra úgy látszott, mintha ki akarná lőni magát Kane felsőtestéből. A fej és a nyak után láthatóvá vált a vaskos, tömött test s a fakófehér hús. A karmos kezek és lábak hihetetlen gyorsasággal hajtották kifelé. Azon szennyesen huppant az asztalon lévő tányérok és ételmaradékok közé, szétszórva maga körül Kane belsőrészeinek egy-egy kis foszlányát. Nyálkás, véres nyomot húzott maga után. Dallast a levágott pulykára emlékeztette, mintha annak nyakcsonkjából meredeznének ki a fogak. Mielőtt bármelyikük is felocsúdott s cselekedhetett volna, az idegen leficánkolt az asztalról, s fürgén, mint valami gyík, már el is tűnt a folyosó végén."

(Alan Dean Foster: A nyolcadik utas a halál)

Tulajdonságok:Mellkas robbantó

Erő: 2

Ügyesség: 4

Fizikum: 2

Észlelés: 2

Hidegvér: 1

Intelligencia: 1

Képességek:    

Atlétika: 6, Lopakodás: 2, Kitérés: 1, Túlélés: 1, Éberség: 1

Sebtűrés: Horzsolt: 6, Könnyen sérült: 10 (-1), Sebesült: 15 (-3), Kritikus: 19 (-5)

Fegyverzet:

______________ CM TÁV SEBZÉS TÁM
Fogak - - d4*Erő 2
Sav - változó d6*4* -

* ez a sebzés annyi körön át tart, amíg nem mossák le

Az idegen (Internecivus Raptus) egy ismeretlen eredetű, földönkívüli, rendkívül agresszív parazita létforma, mely ciklusos szaporodása során különböző alakokban ölt testet. Fajra nem specifikus, így prédájának tekint minden élőlényt. Egyetlen célja, hogy újjászülje önmagát, s ezt kíméletlen céltudatossággal el is éri: a királynő által lerakott tojásból arctámadó ugrik a gazdatestre, lerakja annak testüregébe az embriót, mely mellkasrobbantóként rágja ki magát onnan.

Életciklusának eddig ismert utolsó, és egyben legpusztítóbb fázisa a kifejlett idegen, mely valódi gyilkológép. Ash szavaival élve: "A tökéletes organizmus. Szervezetének tökéletességéhez csak agresszivitása mérhető. Csodálom a tisztaságát. Egy túlélő, aki mentes lelkiismerettől, bűntudattól, vagy az erkölcs békjóitól."

Legszembetűnőbb és legfélelmetesebb tulajdonsága a határtalan erőszakosság és a mindennel szembeni ellenségesség.

Leírásakor figyelemmel kell lenni arra, hogy az összes kifejlett idegen bizonyos mértékig átveszi a gazdatest külső-belső tulajdonságainak, emlékeinek, genetikai adottságainak egy részét, így egy-egy példány között is viszonylag jelentős eltérések adódhatnak; de minden egyede elegáns, magas, karcsú és méltóságteljes.

A növekvő mellkasrobbantó kígyó módjára levedli bőrét. A vedlés és a testtömeg rohamos gyarapodása némi savas vér kiválasztásával járhat. A biomechanikus test kifejlődésének teljes folyamata csak néhány óráig tart. A bőr egyre keményebbé és sötétebbé válik, míg fémes szilíciumborítású, feketés, szürkés vagy barnás színű külső csontváz lesz belőle. A koponya megnyúlik, éles karmú végtagokat (két-két kezet és lábat) valamint tüskés farkat növeszt. Végső magassága elérheti a 2,5 métert, általában két lábon jár. Alacsony PH-jú vére rendkívül maró koncentrált sav: ez a faj minden megjelenési formájára jellemző, és lehet a keringési rendszer része, védekező mechanizmus, de a kettő kombinációja is. Két szája van, egyik a másikon belül. A külső állkapocs borotvaéles agyarait hátrapöndöríthető, vékony ajkak takarják. A belső száj egyfajta nyelvszerű fegyverként szolgál. E kemény, merev, rúdszerű nyelv 30 cm-re nyújtható ki, a végén fogsor található, és kicsapódásának ereje könnyedén átlyukaszt egy emberi koponyát. Szájából állandóan sűrű, forró nyál csorog. Hosszú, vastag, csontosan szegmentált farkát egyensúlyozásra, támadásra - szúrásra, ütésre - és úszásra használja, továbbá a végén lévő pengetarajos fullánkkal izomspecifikus neurotoxint juttathat áldozataiba, hogy lebénítsa azokat. A hátán lévő négy nyúlvány - taréjszerű gerinccsigolyák - a hátulról jövő támadások ellen védik a testet, bár egyes elméletek szerint légzőcsápok is lehetnek. Képes a szájából nagy nyomással savat lövellni. A felnőtt egyedek is tudnak vedleni.

A kifejlett idegen gyors, fürge és iszonyatosan nagy erejű ragadozó, így igen nehéz megölni. Mozgása csendes és könnyed, akár fejjel lefelé kapaszkodva is képes száguldani. Ravasz, vad és roppant szívós, az űr vákuumában és szélsőséges hideg hatására sem pusztul el. Mindenféle légkörhöz és a megváltozott táplálkozási lehetőségekhez is jól alkalmazkodik. Meghatározhatatlan időtartamig létezhet szinte táplálék nélkül, különféle atmoszférákban vagy annak teljes hiányában. A legzordabb körülmények között is végtelen időszakot képes átaludni. Kiválóan úszik, ugyanolyan halálos a vízben, mint azon kívül. A külső váz ellenáll olyan extrém behatásoknak is, mint az olvadt fém vagy a rakétahajtómű; természetesen nem tesz kárt benne a maró idegenvér sem, továbbá nagy valószínűséggel elnyeli az infravörös és más pásztázó sugarakat. A faj szereti a párát és a meleget, a tűztől azonban tart. Jobban érzi magát a sötétben: ennek oka lehet az, hogy a fajt eredendően zavarja a fény, de az is, hogy vadászat során a préda így hátrányban van.

Szembetűnő látószervvel nem rendelkezik, de ettől még jól lát. Hosszúkás fejében különleges, emberi ésszel egyenlőre felfoghatatlan érzékszervek rejtőznek, melyekkel érzi a hőmérséklet változásait, a vibrációt, a hangokat, a szagokat, a mozgást. Mindent felfog maga körül, 360 fokos érzékeléssel. Szenzorai sokkal jobbak a legélesebb szemnél és fülnél. Fel tudja mérni a préda szervezetének működését, bioelektromos és agyhullámait, vérének összetételét, a test hőmérsékletét, súlyát, izomtömegét, szívósságát, erejét, érzelmeit és érzéseit. A fejében elől, hátul és két oldalt elhelyezkedő audioérzékelők kvadrofonikus hallást, valamint hiperpontos ultrahangos tájékozódást és távolságmeghatározást tesznek lehetővé.

A földi rovartársadalmakhoz nagyjából hasonló, kaptárszerű bioszociális rendszerben élnek, de azt nem tudni, hogy egyfajta rovarok-e. A kolóniát egyetlen nőivarú egyed, a királynő irányítja, tőle származnak a tojások. Akárcsak a hangyák és termeszek esetében, a kifejlett idegeneknek is több formája ismeretes. A harcos vagy katona (warrior, soldier) idegenek királynőjüket szolgálják és védelmezik, felkutatják és szállítják a lehetséges gazdatesteket és az élelmet. Előbbieket az embrió beágyazása után már igyekeznek védeni, főként, ha királynőlárva növekszik a testben. A dolgozó vagy here (drone) idegenek építik és tartják karban a bolyt, gondját viselik a királynőnek és a tojásoknak. Utóbbiak kisebbek és gyorsjárásúak, albínók is lehetnek. Ugyanakkor egy másik elmélet szerint a kifejlett egyedek multifunkciósak: harcosok, dolgozók, herék, vadászok, befogók és királynő-gondozók egyben. A csoportban tevékenykedő példányok között - a királynő távollétében - a vezető szerepet az alfa-idegen tölti be, mely nagyobb termetű és agresszívebb társainál.

A bolyt mindig egy biztonságos, meleg és gazdatestekhez közeli helyen igyekeznek felépíteni. Az óriási fészek járatai egy központi terembe vezetnek, ahol a királynő él és lerakja tojásait. A gazdatestek - melyek egy nagyméretű kutyánál vagy egy gyermeknél nem lehetnek kisebbek - vagy maguktól kerülnek a tojások közelébe, vagy a dolgozók elfogják és egy "nevelő" teremben begubózzák őket, végül egy tojást helyeznek el a közelükben. Lakatlan helyre kerülve a királynő a lehető legtöbb tojást lerakja, mielőtt ő és alattvalói elpusztulnak.

A bolytól távol kerülő magányos idegen is igyekszik magának fészket kialakítani, ahová áldozatait hurcolja. Nagy valószínűséggel egyedül is képes reprodukálni önmagát. Némelyik (vagy mind) hermafrodita, önmegtermékenyítő, hogy egy elszigetelt egyed is fenntarthassa a fajt. Így - áldozatai testének felhasználásával - a harcos is tud lassan, egyenként tojásokat csinálni, melyek közül előbb-utóbb az egyik királynőtojás lehet.

Intelligenciájuk mértéke soha nem tisztázódott. Kétségtelenül jóval értelmesebbek, mint az államalkotó rovarok, azt azonban nehéz megítélni, hogy rendelkeznek-e az emberi fogalmak szerinti magasabbrendű értelemmel. Mindenesetre nem egyszerű állatok, vannak bizonyos szellemi képességeik, hiszen leleményesek, gyorsan tanulnak és alkalmazkodóak. Tökéletes ösztöneik mellett valószínűleg kollektív intelligenciával, elemzőkészséggel is rendelkeznek. Közös emlékezetüket, tudásukat genetikusan örökítik át egyik generációról a másikra: ez a folyamat az ösztönök magas evolúciós szintre jutott változata. Gondolatátvitellel, szagokkal és denevérek módjára ultraszonikus hanghullámokkal kommunikálnak egymással, a királynő is így adja ki utasításait. Sziszegő és visító hangokat hallatnak.

Alien harcos2Variánsok: A koponya lehet sima, félig-meddig áttetsző, de létezik bordázott verzió is. A fej- és testforma, a végtagok és a farok hossza, alakja változó, az ujjak száma három, négy és hat között mozog. A lábak állhatnak három vagy - emberszerűen - két ízületből. A háttaréjok egyes példányoknál hiányozhatnak. A Fiorinán pusztító úgynevezett kutya (dog) idegen négykézláb közlekedett. Ezeken kívül is számos kisebb-nagyobb eltérés fedezhető fel a különféle generációk egyedei között, tekintettel a faj alkalmazkodó voltára és hipergyors evolúciós készségére. Mindez nem csak a külsőre, hanem tulajdonságaikra, képességeikre is vonatkozik. Külön alfajként említhetjük az emberi DNS-t hordozó, egyértelműen intelligensebb idegeneket.

A faj eredete homályba vész. A XXIV. századra a hadseregek tudósai és a magáncégek megbízottjai minden tőlük telhetőt megtettek, hogy megtalálják a szülőbolygójukat. Minden hiábavaló volt: nemhogy a bolygót, de egyetlen feléje vezető nyomot sem leltek, pedig több száz, több ezer világot átvizsgáltak.Alien harcos3

Fogságban tartásuk rendkívül veszélyes, idomításuk vagy megszelídítésük gyakorlatilag lehetetlen.

Összességében elmondhatjuk, hogy különösen agresszív szaporodási módjuk, túlélőképességük és adaptív organizmus mivoltuk a világegyetem legveszélyesebb teremtményeivé teszik őket.

(Végezetül szükséges megjegyezni, hogy az idegenekről igen keveset tudunk, bármely formájuk tanulmányozása komoly akadályokba ütközhet - többek között igen nehéz rájuk bukkanni, és könnyen megölhetik az őket kutatókat -, így sok adat rész infomációkon, hiányos megfigyeléseken és logikai következtetéseken alapszik.)

Tulajdonságok:Alien harcos

Erő: 8

Ügyesség: 6

Fizikum: 4

Észlelés: 4

Hidegvér: 4

Intelligencia: 2

Magasság: 2,5 méter max.

 

Képességek:    

Atlétika: 6, Lopakodás: 4, Közelharc - karom: 6, Közelharc-farok: 4,Közelharc-„nyelv”: 3, Kitérés: 2-4, Megfélemlítés: 4, Túlélés: 2-3, Éberség: 4

Sebtűrés: Horzsolt: 22, Könnyen sérült: 38 (-1), Sebesült: 60 (-3), Kritikus: 76 (-5)

Fegyverzet:

______________ CM TÁV SEBZÉS TÁM
karom 0 - d8*Erő 2
farok -1 2,5m d10*Erő* 1
„nyelv” +2 1,5m d12*Erő 1/2
sav - változó d8*6** -

Páncélzat:

______________ ÜM SF HOL VÉD
szilíciumborítás 0 15 egész testen

 

* amennyiben sikeres a találat az áldozatnak egy fizikum próbát kell tennie az idegen mérge ellen 10-es célszámra, ha ez nem sikerül, akkor három körre lebénul és -5 célszám módosítót kap.

** ez a sebzés annyi körön át tart amíg nem mossák le.

A királynő (Regina Horribilis) az idegen boly nőstény vezetője, aki tojásaival gondoskodik a faj szaporodásáról. Megközelítőleg 60-90 cm-rel magasabb és jóval termetesebb, súlyosabb a harcos idegennél. Koponyája sokkal nagyobb és laposabb, rajta széles, felfelé ívelő tarajt visel; fogai áttetszőek. Négy karmos mellső és két izmos, hosszú hátsó végtagja, valamint három pár hátnyúlványa van. Az idegenkirálynő, akárcsak a hangyakirálynő, az egyetlen szaporodásra képes nőstény a bolyban, így ez irányítja cselekedeteit. Ő a fészek életének középpontja, szó szerint a társadalom anyja.

Egy szervezett idegenpopulációban nincs "királynőtojás", amíg a katonák és herék el nem határozzák, hogy létrehoznak egyet. Kiválasztanak egy közönséges tojást, és a benne lévő arc támadóbábot bizonyos tápanyagokban gazdag, különleges táplálékkal etetik. Az ebben lévő vegyi anyagok úgy változtatják meg a növekvő arctámadót, hogy az királynőembriót hordozva kel ki. Elméletileg bármelyik tojásból kelhet ki ilyen szuper-arctámadó; hogy minek alapján választják ki épp azokat, amelyeket azután kezelésbe vesznek, nem lehet tudni. A királynő ugyanúgy "születik", mint a harcos idegen, de inkubációs periódusa hosszabb - néhány óra helyett néhány nap.

A királynő - ösztönösen vagy tudatosan - azt a helyet választja ki fészeknek, ahol közel vannak az alkalmas gazdatestek, és ahol a tojásait biztonságban tudja, vagyis ahol nem pusztíthatóak el anélkül, hogy a támadó is el ne pusztulna.

A nőstény puffadt hasa mögött egy tojásoktól duzzadó tömlő, vagyis a tojócső lóg egy pókhálószerű hártyával felfüggesztve, mintha zsigerek végtelen tekercsét aggatták volna föl. A hasi tojástartóban - mely pillérként alá is támasztja a szörnyet - megszámlálhatatlan mennyiségű tojás kavarog a lüktető tojócső felé, mint valami gonosz, szerves futószalagon. Mivel a királynő a tömlő és a sok tojás miatt egymaga nehezen mozog, herék etetik és viselik gondját, és harcosok védelmezik. Ugyancsak herék hordozzák és gondozzák a tojásokat, melyeket a királynő - ösztöneitől vezérelve - akár élete árán is megvédelmez.

Alien királynő 2Veszély esetén a királynő letépi tojástartóját, így már hatalmas teste ellenére is gyors mozgásra képes. Óriási, fullánkos farkát és a dolgozókénál jóval hosszabb belső állkapcsát is használja harc közben.

Valószínűleg feromonok kiválasztásával és érzelemátvitellel közvetíti akaratát, így irányítja alattvalóit. Sokkal intelligensebb, mint a harcosok és a herék. Sziszegő és visító hangokat ad.

Minden királynő más és más aminek köszönhetően teljesen eltérőek lehetnek a méretei és értékei egy-egy példánynak. A következőben egy átlagos értékű példányt mutatunk be aminek értékeit a WY-s kutatóknak köszönhetjük!

Tulajdonságok:Alien királynő

Erő: 11-15

Ügyesség: 3

Fizikum: 9

Észlelés: 3

Hidegvér: 5

Intelligencia: 3

Magasság: 8,5 méter max.

Képzetségek:

Atlétika: 2, Közelharc - karom: 6, Közelharc - farok: 5, Közelharc - „nyelv”: 4, Megfélemlítés: 6, Túlélés: 4-5, Harcászat: 1-2

Sebtűrés: Horzsolt: 47, Horzsolt: 94, Sérült: 130 (-1), Súlyosan sebesült: 177 (-3), Kritikus:213 (-5)

Fegyverzet:

______________ CM TÁV SEBZÉS TÁM
karom 0 - d8*Erő 2
farok -1 2,5m d12*Erő* 1
„nyelv” +3 1,5m d10*Erő 1/2
sav - Változó d10*12** -

Páncélzat:

______________ MH SF HOL VÉD
szilíciumborítás 0 70-90 egész testen

 

* amennyiben sikeres a találat az áldozatnak egy fizikum próbát kell tennie az idegen mérge ellen 13-as célszámra, ha ez nem sikerül, akkor három körre lebénul és -5 célszám módosítót kap

 

** ez a sebzés annyi körön át tart amíg nem mossák le